مدیر کل امور دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان گفت: دوره فرهنگی و آموزشی ویژه دانشجویان بین‌الملل از ۴۰ دانشگاه کشور برگزار شد.

رازقی گفت: دومین دوره آموزشی فرهنگی ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های کشور از ۲۳ تیر ۱۴۰۲ آغاز شد.این دوره  با شرکت حدود ۶۰۰ دانشجوی بین‌الملل از ۴۰ دانشگاه کشور و از ۱۶ ملیت در حال انجام است، البته تعداد ثبت‌نام‌کنندگان و متقاضیان برای این دوره بیشتر بود، اما با توجه به ظرفیت کلاس‌ها و دانشگاه این دوره فرهنگی و آموزشی را با ۶۰۰ دانشجوی بین‌المللی آغاز کردیم. 

مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی متفاوتی از جمله خانواده، نخبگان در جهان اسلام، دشمن شناسی و موضوعاتی در خصوص تعمیق باور‌های دینی و معرفی، مبانی انقلاب اسلامی و نقش نخبگانی دانشجویان در جهان اسلام برای دانشجویان بین‌المللی در این دوره تدارک دیده شده است.

 رازقی با اشاره به این که دانشجویان در این دوره فرهنگی آموزشی علاوه بر شرکت در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در برنامه‌های تفریحی نیز شرکت خواهند کرد؛ افزود: کلیه برنامه‌های تفریحی و بازدید از مکان‌های دیدنی در راستای موارد آموزشی این دوره است که از جمله این برنامه‌ها می‌توانیم به بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های جمهوری اسلامی، بازدید از حسینیه جماران و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کنیم تا یک فضای با نشاطی برای دانشجویان در این دوره ایجاد شود.

 مدیر کل امور دانشجویان بین المللی خاطرنشان کرد: دومین دوره آموزشی و فرهنگی ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های کشور به مدت ۵ روز به میزبانی دانشگاه علم وصنعت درحال برگزاری است. اولین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌الملل نیز سال گذشته به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شده است و امیدواریم این دوره نیز همانند دوره گذشته که بازخورد‌ها و بازتاب بسیار خوبی از دانشجویان بین‌المللی داشت، بتواند تاثیر مثبتی بر روی این دانشجویان داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار